Support

Op zoek naar onze Netviewer-software? Klik dan hier >>

Bij onze dienstverlening hoort uiteraard ook een uitmuntende service-beleving aan de kant van de klant. Onze mix van kennis en ervaring koppelen wij aan een softwarevoorziening waarmee u niet alleen een snelle en heldere opvolging kunt verwachten, maar uw verzoek ook online kunt volgen.

Binnen CTB ICT Flex wordt gebruik gemaakt van Topdesk voor het registreren en afhandelen van incidenten. Onderdeel van Topdesk is de SelfService Portal waarmee u zelf incidenten kunt indienen en de status van lopende incidenten kunt opvragen. Tevens is er een nieuwspagina waar u belangrijke mededelingen terug kunt vinden.

Klik hier om direct naar de CTB Flex-omgeving binnen Topdesk te gaan >>

topdesk

Ons team, uw servicebeleving

Daarnaast staat ons team van Customer Services voor u klaar, dat vele specialismes bundelt in een team met ruime ervaring op het gebied van zowel uw branche als onze software. Wij stellen ze graag aan u voor.

Maak kennis met onze medewerkers van Customer Services >>


Plaats dit op mijn